اگر آمارهای مربوط به بازگشت مشتریان را تحلیل کنیم، می توانیم به این سوال پاسخ دهیم. آیا می دانید هزینه های جذب یک مشتری جدید حدود 6 برابر بیشتر از هزینه های فروش محصولات به مشتریان موجود است؟ علاوه بر این، مشتری فعلی 60 درصد بیشتر از یک مشتری جدید خرید می کند. یک کسب وکار معمولی که موفق شده است 5 درصد نرخ بازده مشتریانش را افزایش دهد، از افزایش 95 درصدی در سود خود، که به واسطه ایجاد باشگاه مشتریان ایجاد شده است، لذت خواهد برد.
50% تخفیف در دیزی سرای تمیزی
رستوران سنتی عمارت عتیق
آبمیوه کیمیا / فلسطین 19
مشتریان ,مشتری ,های ,جدید ,افزایش ,درصد ,باشگاه مشتریان ,بیشتر از ,هزینه های ,مشتری جدید ,یک مشتری
درباره این سایت