محل تبلیغات شما
اگر آمارهای مربوط به بازگشت مشتریان را تحلیل کنیم، می توانیم به این سوال پاسخ دهیم. آیا می دانید هزینه های جذب یک مشتری جدید حدود 6 برابر بیشتر از هزینه های فروش محصولات به مشتریان موجود است؟ علاوه بر این، مشتری فعلی  60 درصد بیشتر از یک مشتری جدید خرید می کند. 
یک کسب وکار معمولی که موفق شده است 5 درصد نرخ بازده مشتریانش را افزایش دهد، از افزایش 95 درصدی در سود خود، که به واسطه ایجاد باشگاه مشتریان ایجاد شده است، لذت خواهد برد.
 باشگاه مشتریان - استراتژی بازاریابی

50% تخفیف در دیزی سرای تمیزی

رستوران سنتی عمارت عتیق

آبمیوه کیمیا / فلسطین 19

مشتریان ,مشتری ,های ,جدید ,افزایش ,درصد ,باشگاه مشتریان ,بیشتر از ,هزینه های ,مشتری جدید ,یک مشتری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش اینترنتی گیوه کلاش کردستان Raymundo's blog سفرباران بهار و پاییز Joann's memory هخامنش کرمان نامردمی با «آیت‌الله مردم» چرا؟ نوسانی شو ( فعال بورسی ) redspanttichen bulllissisa